Få et godt tilbud

Få et fantastisk tilbud på din opgave ved blot at udfylde vores formular.

 
 
 
 
Hvad drejer henvendelsen sig om?



Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Overholder aftaler

Bestræber os på at løse vores opgaver til perfektion og går det ekstra skridt for at løse opgaven til aftalt tid.

Kvalitetsbevidst

Bred erfaring inden for området og løser opgaverne effektivt og til tiden. Uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Stolthed i arbejdet

​Kvalitet og kompetence er nøgleordene i vores arbejde, som vi udfører for private husejere og virksomheder.

Sådan foregår vores procesforløb

Fra start til slut i processen sørger vi for, at der er professionel kvalitetssikring.

Nedenfor kan du læse vores procesforløb.

01. ​​Kontakt os

​​​​Kontakt os enten på telefon, e-mail eller via ​vores kontaktformular, og din henvendelse vil blive besvaret inden for 24 timer

02. Beskrivelse af opgave

​​Vi kontakter jer via mail eller pr. telefon og taler med jer om opgaven/aftaler en tid, og så udarbejder vi derefter et uforpligtende prisoverslag

03. Du modtager et tilbud

​​Efter samtale/mødet modtager du et skarp tilbud. Acceptere du tilbudet aftaler vi opstart og laver en tidsplan for opgaven.


Har du spørgsmål eller
​​​​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Hr Højtryk ApS

Vordingborggade 39
​2100 København Ø

Klik her for rutevejledning

fb  instagram

Kontakt os

Telefon: 42 46 45 82

E-mail: info@hrhoejtryk.dk

CVR: 42417327

Cookiepolitik​

Handelsbetingelser

Telefontider

Mandag - fredag: 08.00 - 18.00

Lørdag og søndag: 10.00 - 15.00

Mails besvares alle dage.